niedziela, 6 listopada 2016

Widać, że ten kierowca Mercedes-Benz СЛС.

Jeśli drzwi otwierają się do góry, dochodzi do dotkliwości i proces.

Twoja pasja do motoryzacji zaczęło się tutaj COP SC AN ProfiAuto wyszukiwanie sklepów i hurtowni części samochodowych, naprawa części samochodowych lista zdarzeń, porady blog motoryzacyjnych ProfiAuto dlaczego drzwi wznosi się w górę, nie jest zbyt popularny? 9, 2015 Udostępnić ten wpis to plusu esbc Skrzydlate drzwi (drzwi-skrzydła) świetnie wygląda, i Tesla model x sprawdzone ciśnienie na parkingu. Dlaczego zatem nie mają ich, że to drugie, co można spotkać na ulicy samochód? Jeśli pytanie Karol Strasburger w Familiadzie chyba jeden z najbardziej ratingowych odpowiedź będzie taka sama, stosunkowo wysokich kosztów produkcji. Magazyn Road & track wymieniłem kilka innych powodów, dla tej sytuacji. Ciężar drzwi i problem konstrukcje klasyczne drzwi, odkręcić przegub, który nie jest wielkim wyzwaniem dla inżynierów. Jeśli drzwi otwierają się do góry, dochodzi do dotkliwości i proces. Rozwiązania mogą być różne.

Dlaczego zatem nie mają ich, że to drugie, co można spotkać na ulicy samochód?

John de Лореан w swojej słynnej "samochód przyszłości" projekt drzwi, pochylił się dźwigienkach i butle gazowe. W Bricklinin ЅВ1 do otwierania elektrycznych drzwi odpowiedzieli silnika prądożerny. Drzwi samochodu elektrycznego Tesla, wyposażony w dotykowy system zaawansowanej opracowania mechanizmu, który wymaga wiele badań i eksperymentów. Domyślnie przyjmuje się, że rozwój zwiększa styk między sufitem a szybą, która pozwala otworzyć drzwi w wąskiej przestrzeni, opóźniony debiut z najbardziej oczekiwanych samochodów terenowych na świecie. Ale to jeszcze nie wszystko. Otwierając drzwi, wymagają niezawodnego uszczelnienia od deszczu, dach musi mieć odpowiednią twardość (model x Tesla, testy, oczywiście, stopów tytanu, o wysokiej wytrzymałości). Bezpieczeństwo kwestia bezpieczeństwa jest największą przeszkodą spopularyzowaniem-skrzydło drzwi. Drzwi otwierane do góry, muszą być zaprojektowane tak, że to nie problem zostawić samochód, jeśli вольете.

Jeśli pytanie Karol Strasburger w Familiadzie chyba jeden z najbardziej ratingowych odpowiedź będzie taka sama, stosunkowo wysokich kosztów produkcji.

John de Лореан w swojej słynnej "samochód przyszłości" projekt drzwi, pochylił się dźwigienkach i butle gazowe. W Bricklinin ЅВ1 do otwierania elektrycznych drzwi odpowiedzieli silnika prądożerny. Drzwi samochodu elektrycznego Tesla, wyposażony w dotykowy system zaawansowanej opracowania mechanizmu, który wymaga wiele badań i eksperymentów. Domyślnie przyjmuje się, że rozwój zwiększa styk między sufitem a szybą, która pozwala otworzyć drzwi w wąskiej przestrzeni, opóźniony debiut z najbardziej oczekiwanych samochodów terenowych na świecie. Ale to jeszcze nie wszystko. Otwierając drzwi, wymagają niezawodnego uszczelnienia od deszczu, dach musi mieć odpowiednią twardość (model x Tesla, testy, oczywiście, stopów tytanu, o wysokiej wytrzymałości). Bezpieczeństwo kwestia bezpieczeństwa jest największą przeszkodą spopularyzowaniem-skrzydło drzwi. Drzwi otwierane do góry, muszą być zaprojektowane tak, że to nie problem zostawić samochód, jeśli вольете. Problem ochrony przed uderzeniem bocznym. Ciekawe rozwiązanie stosowane w SLS-ie Mercedes. Producent opracował miniaturowe ładunki, które wybuchają w momencie awarii i spowodować pęknięcie zawiasów drzwi i szyby na zewnątrz samochodu. W przyszłym crash-teście obciążenia strzelają sterowania: elektryfikacja i nieszczęśliwych skrzydlate drzwi może być irytujące, aby użyć, jeśli nie masz elektrycznej wsparcia. Widać, że ten kierowca Mercedes-Benz СЛС. Dodam również, że kierowca, który ma krótkie ręce. Zobacz 2:20 2:36. Z drugiej strony, prąd-to dodatkowe koszty, i inny element, który chce być zepsuty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz